fredag 1. februar 2013

Barnebokanbefaling

Billedbok for dei aller minste


For kort tid sidan fekk vi inn to nye billedbøker på biblioteket. Desse var så fine at eg måtte låne dei med heim til mi vesle jente. Der fall dei i smak med ein gong. Dei har blitt lest igjen og igjen, og har vore dei bøkene som raskast har blitt tatt fram frå hylla. Så det er nesten slik at eg litt motvillig no har tatt dei med tilbake til biblioteket. Men no er det på tide at nokon andre små barnehender får glede av dei.

Bøkene heiter "Jeg er glad i deg pappa" og "Jeg er glad i deg mamma", noko som ikkje akkurat gjer lysta hos foreldra mindre til å lese dei....Historiane er fine og gjenkjennelege, men det aller beste med boka er dei nydelege illustrasjonane. Difor har eg tatt nokre bileter så de sjølv kan få sjå. Dette er bøker som absolutt er verdt å låne, og som er kjekke å lese for store og små.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar